:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Czerwińsk nad Wisłą miastem - to brzmi dumnie, ale….

Samorząd, Czerwińsk Wisłą miastem brzmi dumnie ale… - zdjęcie, fotografia

Jak powszechnie wiadomo od 11 lutego br. w gminie Czerwińsk nad Wisła rozpoczęły się konsultację społeczne w sprawie odzyskania praw miejskich przez Czerwińsk. Mieszkańcy otrzymują listownie ulotki informacyjne na ten temat. Według autorów dostarczanych materiałów informacyjnych prawa miejskie niosą ze sobą wiele korzyści i właśnie w tym miejscu zaczyna się dyskusja, która można zasłyszeć wśród mieszkańców gminy.

Przede wszystkim mieszkańcy czują się urażeni stwierdzeniem „..,że nie będzie to dla Państwa łatwa decyzja, z uwagi na brak wiedzy w tym temacie.” Być może to tylko nieodpowiednie, niedokładnie przemyślane  sformułowanie użyte przez redaktorów ulotki, jednakże przedstawia mieszkańców jako ignorantów lokalnej historii i tradycji, w dodatku niedouczonych i ograniczonych.

-Czy oby na pewno chodzi tu o wątpliwe podwyższenie wartość naszej gminy skoro z mieszkańców robi się głupców? Czy miasto, w którym mieszkają niedouczeni ludzie będzie takie atrakcyjne w oczach inwestorów? –pytają mieszkańcy.

Zarówno w osadzie Czerwińsk nad Wisła jak i w całej gminie mieszkają ludzie inteligentni, dlatego też nie wystarczą im suche frazesy.

Również nas ciekawi w jaki sposób przywrócenie praw miejski wpłynie na poprawę sytuacji na rynku pracy, czy też uatrakcyjni Czerwińsk nad Wisła w oczach młodych ludzi.

Na forach internetowych można zauważyć głosy osób rozgoryczonych stanem gminy, które  uważają za wysoko niestosowne ubieganie się o prawa miejskie i podwyższanie prestiżu miejscowości, w której ludziom nie są zagwarantowane podstawowe prawa. Chodzi o palący w ostatnich dniach problem drogowy. W wielu miejscowościach gminy Czerwińsk nad Wisłą są drogi uniemożliwiające mieszkańcom wyjazd. Wśród mieszkańców tych wsi nie cichnie pytanie : czy gmina, w której ludzie toną w błocie zasługuje na prawa miejskie?

Oczywiście niepodważalnym argumentem jest to, że prawa  miejskie zostały odebrane przez cara za patriotyczną postawę i jesteśmy winni naszym przodkom, przywrócenie dawnej świetności Czerwińskowi. Tylko skąd pewność, że przodkowie tego by chcieli, może bardziej cieszyła by ich chęć niesienia pomocy, brak podwyżek diet dla radnych i wynagrodzenia dla Wójta zaraz po wyborach, brak afer w GOPS-ie, przestrzeganie konstytucji?  W końcu patriotyzm charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, a także gotowością do pracy dla jej dobra i w razie potrzeby poświęcenia dla niej własnego zdrowia lub czasami nawet życia.

Głosować w sprawie praw miejskich można w Urzędzie Gminy.

List od mieszkańców gminy Czerwińsk z prośbą o publikację.

 

 

 

Czerwińsk nad Wisłą miastem - to brzmi dumnie, ale…. komentarze opinie

  • Głos Nauczycielski - niezalogowany 2019-02-19 17:37:58

    No to teraz będzie dochodzenie:) tak jak w sprawie ronda. Kto śmiał napisać list! Którzy mieszkańcy? Nazwiska proszę podać; chcemy z nimi podyskutować:)))

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 18:58:37

    Szkoda, że w treści listu zabrakło ważnych kwestii, mianowicie to mieszkańcy Czerwińska chcą odzyskania praw miejskich, a wąska grupa osób w celu zaszkodzenia obecnemu wójtowi chce za wszelką cenę zaprzepaścić tą szansę. Panie redaktorze należałoby prześledzić historię odzyskania praw miejskich i zapytać też o komentarz drugą stronę. Pierwsze konsultacje prowadzone były w samym Czerwińsku już w 2009 roku, z inicjatywy Fundacji Rozowoju Czerwińska. Pod petycją do Rady Gminy zebrano 300 podpisów mieszkańcow Czerwińska, którzy są za odzyskaniem praw miejskich. Niestety z powodu braku woli rządzących w tamtej kadencji, głos mieszkańców nie został wzięty pod uwagę. Po drugie kolejna inicjatywa była podejmowana w 2012 roku przez Sołtysa oraz Radę Sołecką, również bez rozpatrzenia przez ówczesne władze. W grudniu 2018 roku do wójta skierowane zostało kolejne pismo Sołtysa Czerwińska opisujące poprzednie próby oraz zawierające prośbę o rozpatrzenie odzyskania praw miejskich w 150 lecie ich utraty, czyli w 2019 roku. Wójt wraz z Radą podjęli uchwałę w tej sprawie w celu rozpoczęcia procedur. Stwierdzenie że może to być trudna decyzja wynikająca z niewiedzy mieszkańców nie miała zapewne na celu ich obrażania, miała jedynie wyjaśnić ewentualne nieprawdziwe informacje krążące wśród opinii publicznej no. podwyżka podatków. Mieszkańcy nie zajmują sie na codzień kwestiami związanymi z odzyskaniem praw miejskich, więc nie muszą posiadać wiedzy w tej materii. Widać że pewną grupę osób, zapewne tych niezadowolonych z wyników wyborów, z rozbitych układów boli chęć rozwoju gminy i odzyskania praw miejskich. Sformułowania zawarte w liście i artykule są krzywdzące dla mieszkańców Czerwińska walczących od blisko 10 lat o odzyskanie praw miejskich. Jako redaktor powinien Pan posłuchać dwóch stron i nie kierować się wyłącznie anonimowym listem. Wymaga tego od Pana etyka dziennikarska.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 19:40:13

    Jestem mieszkańcem gminy Czerwińsk nad Wisłą i nie widzę w ulotce nic obrażającego nas mieszkańców. Cieszę się że gmina wyjaśniła wszystkie kwestie związane z odzyskaniem praw miejskich. Dzięki zestawieniu zawartym w ulotce było mi łatwiej podjąć decyzję na tak. Liczę również na pozytywną i odpowiedzialną decyzję mieszkańców, wierzę że po 150 latach odzyskamy zabrane nam prawa miejskie.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 19:50:02

    Jestem mieszkanką Gminy Czerwińsk nad Wisłą i się z treścią listu nie utożsamiam. Mam nadzieję że mieszkańcy podejmą słuszną decyzję i po 150 latach odzyskamy zabrane nam prawa miejskie.

  • gosc 3 - niezalogowany 2019-02-19 19:55:39

    Artykuł krzywdzi mieszkańców Czerwińska nad Wisłą, przed publikacją tego typu "wypowiedzi" powinien się Pan redaktor dwa razy zastanowić. Powinien Pan wiedzieć że nie jest to opinia mieszkańców gminy tylko grupy osób chcącej zaszkodzić rozwojowi gminy bo mają chore ambicje.

  • gość 2019-02-19 20:06:27

    Wysokość podatków jak i opłaty targowej ustala Rada Gminy.Obecna Rada na pewno ich nie podniesie.Ale nie wiadomo jak do sprawy podejdzie następna Rada Gminy.?
    W jaki sposób poprawi się sytuacja na rynku pracy ?

  • gość XYZ - niezalogowany 2019-02-19 20:34:59

    Nie sądzę żeby ktoś chciał szkodzić rozwojowi Gminy w której mieszka.Przecież jest to Nasza Mała Ojczyzna.Ale zgadzam się z tymi osobami którzy zwrócili uwagę na zapis w ulotce o braku wiedzy .Może nie należało go umieszczać.Teraz sam już nie wiem kto tu ma chore ambicje.

  • Głos Nauczycielski - niezalogowany 2019-02-19 20:37:28

    A nie mówiłem:))) Stronnictwo Rycerza ruszyło do ataku! Panie Pawle, nie bój żaby!

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 20:44:26

    Do głos nauczycielski: O jakim stronnictwie rycerzy Pan pisze, mieszkańcy wypowiadają swoje zdanie na dany temat. Nie musi się Pan/Pani z nimi zgadzać. Jeżeli widzi Pan problem w odzyskaniu praw miejskich może Pan oddać głos na nie.

  • Gość4 - niezalogowany 2019-02-19 20:50:57

    Radni są naszymi przedstawicielami, podjęcie decyzji o podniesieniu podatku może zakończyć ich karierę samorządową. Myślę że każdy radny zastanowi się kilkukrotnie przed podjęciem takiej decyzji, która również będzie dotyczyć jego jako mieszkańca oraz członków rodziny. Skoro odzyskanie praw miejskich nie wpływa na podniesienie podatków to czemu mamy nie walczyć o ich odzyskanie? Mnie sformułowanie o braku wiedzy w tym temacie nie obraża, a treść ulotki pomogła mi podjąć decyzję i nie jest to wyłącznie moje odosobnione zdanie jak widać w komentarzach powyżej.

  • Asdf - niezalogowany 2019-02-19 21:15:28

    Z treści tego listu wynika, że jego autorzy (listu) uważają mieszkańców za ignorantów lokalnej historii i tradycji, w dodatku niedouczonych i ograniczonych. Zobaczie w ulotce nie ma zapisów o naszym niedouczeniu oraz ignorancji. Najlepsze jest ostatnie zdanie że głosować można w Urzędzie Gminy, mające na celu nakierowanie mieszkańców na oddanie głosu na nie, po przeczytaniu treści tego dziwnego listu. Dobrze że mamy w gminie Czerwińsk mądrych mieszkańcow, znających historię i kulturę, z pewnością podejmą oni prawidłową i słuszną decyzję.

  • Głos Nauczycielski - niezalogowany 2019-02-19 22:05:45

    Widzicie, już odwracają kota ogonem:) To autorzy listu są niedouczeni, czyli tak jak napisali w słynnej ulotce stronnicy Rycerza "...brak wiedzy w tym temacie." "Cynizm i bezczelność sięga zenitu."

  • Tez mieszkaniec - niezalogowany 2019-02-19 22:30:38

    Teraz to redaktor winny,ze zamieścił artykuł. Wydawało mi się,ze każdy głos jest ważny, nawet taki z którym się nie zgadzamy. Ciesze się, ze publikowane są zarówno treści zadowolonych, bo treść ulotki gminnej była tez tu publikowana jak tez zdanie niezadowolonych. Na tym powinna polegać demokracja. Gratulacje dla e-Wyszogród za odwagę.

  • Takankaskakanka - niezalogowany 2019-02-19 22:35:34

    A ja się zgadzam z tym listem. Szczególnie z przed ostatnim akapitem. Dbajmy wspólnie o te mała ojczyznę,a nie tylko mydlenie oczu,ze będziemy prestiżowym miasteczkiem.

  • Czerwinszczak - niezalogowany 2019-02-19 22:41:24

    A ja jestem przeciwny. Nic Nam to nie da, tylko koszt konsultacji i wymiany tablic na urzędzie. A dofinansowanie na renowacje rynku to już dawno mogli uzyskać,gdyby chcieli. Nie ma obowiązku posiadania praw miejskich.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 22:57:45

    Do Czerwińszczak, chyba nie jest Pan mieszkańcem Czerwińska, rynek przeszedł rewiralizację kilka lat temu.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 23:03:14

    Dbanie o Naszą Małą Ojczyznę to podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury odzyskania praw miejskich. Czemu Czerwińsk ma być gorszy od innych miejscowości którym zabrano prawa miejskie a je odzyskały ?. Warto spojrzeć np. na Zakroczym czy Wyszogród te miejscowości miały prawa miejskie i się rozwijały a Czerwińsk podupadał coraz bardziej. Nie zrozumie tego ktoś kto nie mieszkał w Czerwińsku.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 23:09:01

    Redakcja zamieściła artykuł jako list rzekomych mieszkańców więc czemu jest on redagowany Powinien być przedstawiony w formie nie zmienionej. Wyczuć można tu na odległość dziwną tendencję ze strony redaktora... czego się obawia?

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 23:11:06

    Redaktor nie jest winny, tylko podszywanie się swoją opinią autorów listu pod mieszkańców całej gminy jest chyba nietaktowne. Dlaczego autorzy listu nie podpisali się: niezadowoleni z decyzji mieszkańcy. Jest bardzo duże grono mieszkańców gminy zadowolonych podjęciem starań o odzyskanie praw miejskich.

  • Czerwinszczanka - niezalogowany 2019-02-19 23:29:20

    Podobne komentarze do treści listu można usłyszeć w jednym ze sklepów w Czerwińsku który jest zamykany na cztery spusty przed wizytą Sanepidu, wiem bo byłam świadkiem rozmowy.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-19 23:45:26

    Piszcie - we wsi Czerwińsk nad Wisłą, wieś Czerwińsk nad Wisłą, mieszkańcy wsi Czerwińsk nad Wisłą. Bo na dzień dzisiejszy to obowiązuje. List piszą wieśniacy, a nie kto inny.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 06:44:25

    Redagowany? A może właśnie tak wyglądał ten list. Dziwi,ze mieszkańcy potrafią tak napisać? A co do podpisu listu, to ze autorzy są niezadowoleni noe ulega wątpliwości,a skoro są mieszkańcami to jak mieli się podpisać?

  • Czerwinszczak - niezalogowany 2019-02-20 06:50:58

    Mam okazać się dowodem osobistym? Jeszcze mam adres zamieszkania wpisany. Rynek to nie tylko sam plac,ale wszystkie budynki wokol, których stan jest słaby. Wiem, ze właściciele niektórych domków chcieli wyremontować, odnowić,ale kustosz nie wyraża zgody,bo to zabytek i trzeba trzymać się skomplikowanych procedur. A gdy Czerwinsk zostanie miastem podejrzewam,ze będzie jeszcze trudniej...

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 06:52:43

    Ludzie dajcie spokój! Wójt nie może być tylko Wójtem,skoro bratowa jest Burmistrzem. Zrozumcie to. Tu chodzi p prestiż.

  • Niemamzdania - niezalogowany 2019-02-20 06:57:31

    A mi tam wszystko jedno. Jestem młody i na pewno dzieki prawom miejskim Czerwinsk nie stanie się dla mnie atrakcyjniejszy,ale przecież tu nie ma żadnej przyszłości. I tak niedługo się wyprowadze.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 07:01:32

    Sklep zamykany przed Sanepidem? Dobre to! Szkoda tylko,ze przez tyle lat wszystko było ok,a teraz nagle sklep boi się kontroli zSanepidu? A może te kontrole są celowo nasyłane? Znane są już takie przypadki w Naszej Małej Ojczyźnie. Pewnie przodkowie są dumni.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 07:04:27

    Na pewno ktoś chce zaszkodzić rozwojowi gminy, ha ha. Faktycznie tak galopujący jest rozwój, ze nadążyć nie można. W tamtym roku Zenek w tym Czerwone gitary maja być, ubaw po pachy

  • Patriota - niezalogowany 2019-02-20 07:12:00

    A jak autorzy listu piszą o podwyżkach to już nikt tego nie widzi. Prawa miejskie to temat zastępczy, żeby ludzie zajęli głowy czymś innym, żeby nie drążyli tematu Gops-u i podwyżek. A Radni co? Tylko dla kasy chyba poszli,skoro zaraz musieli sobie diety podnieść? 200 zł dniówki było mało? Dobrze,ze dłuższa kadencja to więcej zarobią, bo to w większości ostatnia kadencja. Widzimy co robicie,a właściwie nie robicie. Odzywają sie 3-4 osoby. Reszta jest albo wszechwiedzącą albo przyszła po 300. A tak obiecywali przed wyborami jak będą o nas dbać,a dbają o własna kieszeń.

  • gość 2019-02-20 08:25:32

    Najlepiej zaorać wydarzenia kulturalne w Gminie, które i tak są znikome. Jak pokazuje frekwencja ludzie byli zadowoleni z występu Zenka.

  • gość 2019-02-20 08:30:19

    Sprawą GOPS zajmują się organy ścigania i prokurator zgodnie z kompetencjami. Co ma odzyskanie praw miejskich do sprawy GOPS, nie widzę tu związku. Te 3-4 osoby o których Pan wspomina mają na celu siane zamętu a nie rozwój gminy.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 09:40:25

    W ogóle jacy my jesteśmy niewdzięczni. Państwo Radni i Milosciwie Nam Panujący chcą z Nas zrobić miasto,a my mamy czelność przedstawić własne zdanie. Niewdzięcznicy.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 09:42:27

    Pewnie,ze sieją zament. Bo powinni klepać wszystko co dostaną,wziąć 300 zł i do domu,tak? Czy to źle,ze pytają,ze są zaangażowani i zainteresowani. Ze chcą by ludziom żyło się lepiej?

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 09:45:38

    O matko jak ja się ciesze,ze już nie mieszkam w tej gminie. U nas nie ma afer, roztrwaniania pieniędzy itd. Swoją droga Czerwinsk jest czołówka myśle,ze nawet w województwie pod względem afer w Gopsie. Ktoś chyba powinien być za to odpowiedzialny.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 09:53:24

    Gdyby wiedzieli ile kosztowała impreza zZenkiem w roli głównej i ze przez to teraz dostają odmowę remontu dróg, strażacy musza zbierać w kościele na wyposażenie samochodu to by się tak nie cieszyli. Chleba i igrzysk chce lud,a nie samych igrzysk.

  • gość 2019-02-20 10:02:50

    Zdania są podzielone, są mieszkańcy którzy chcą żeby imprezy były organizowane. Jestem ciekawy jakie komentarz by krążyły po internecie w przypadku braku organizacji imprez. Zły Wójt i Rada Gminy zaorali kulturę, nie odbywają się żadne wydarzenia kulturalne. Dla pewnych osób to kolejny argument do szczucia.

  • gość 2019-02-20 10:06:33

    Strażacy dostali nowy wóz, są też stowarzyszeniem które może pozyskać środki z konkursów dostępnych dla organizacji pozarządowych (środki krajowe, wojewódzkie). Jest dużo możliwości pozyskania środków poza tymi dostępnymi w budżecie.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 11:13:35

    Bez sensu to wszystko. Jak ktoś chce wypaczyć to może wszystko. Nie chodzi o to by imprez nie było tylko jest wiele pilniejszych spraw. A kto odważy się przedstawić swoje zdanie to zaraz,ze sieje zament.

  • gość 2019-02-20 11:27:03

    Można pogodzić organizację imprez i remont dróg. Organizacja jednego nie wyklucza robienia drugiego.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 11:48:41

    Dlaczego do dzisiaj nie podano kosztów imprezy okołozenkowej? Czy są to dane tajne/poufne ze względu na bezpieczeństwo kraju?

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 15:36:41

    A po co podawać koszty? Żeby lidzie wiedzieli ile pieniędzy na to poszło i przeliczali sobie na przyczepy żwiru? Im mniej lidzie wiedza tym lepiej.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 17:24:57

    Jaką pojemność silnika ma nowy Mercedes Gortatki?
    4 miesiące i już jej służy ciepła posadka w sąsiedniej gminie-ale mając co miesiąc 22tys pensji czemu nie zaszaleć.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 17:25:16

    Pewnie, ze można robić i jedno i drugie. Tylko z rozumem. Życie ludzi jest ważniejsze niż impreza i w pierwszej kolejności pomoc ludziom, a potem impreza.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 17:28:44

    22tysiace? Serio? To już wiadomp czemu Czerwinsk ma być miastem. Wójt osiągnął już najwyższa pensje jaka może dostawać,wiec trzeba stać się burmistrzem i otwierają się nowe możliwości.

  • gość 2019-02-20 19:12:22

    Zgodnie z Uchwałą Rady Gminy i Miasta Wyszogród Nr 14/II/2018 z dnia 7 grudnia 2018 roku wynagrodzenie Pani Burmistrz jest o połowę niższe jak wcześniej napisał " gość o godz.17.24".Proszę najpierw sprawdzić a dopiero potem pisać a nie opierać się na niesprawdzonych wiadomościach.

  • lancet - niezalogowany 2019-02-20 20:06:05

    Jaki Redaktorzyna taka i treść, forma o grafice przez grzeczność nie wspomnę. Czytam i nie mogę wyjść z podziwu ;-). Pierdu i Niesioł mógłby czerpać stąd inspiracje. Istny KOD w lokalnym wydaniu. PSL-owcy tu mają swoją pożywkę.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 21:53:14

    Lancet, ale ty między wódkę a zakąskę to się nie wpie...aj! Tu jest poważna debata...

  • Gość - niezalogowany 2019-02-20 22:24:46

    Odzyskanie praw miejskich NIE wpływa na wzrost pensji Wójta- Burmistrza, przed pisaniem głupot warto zweryfikować informacje.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-21 07:11:09

    Na pensje może i nie wpłynie, na pewno nie w pierwszym roku,ale w drugim czemu nie. Kochani radni zrobią wszystko by był zadowolony. W tym roku jak wychodził z sali na czas debaty o jego pensji to go pytali jakie ma marzenia. Ha ha.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-21 20:30:18

    Oponenci miejcie pretensje do siebie były jesienią wybory? Był czas na organizowanie się i przejęcie władzy w gminie

  • Gość - niezalogowany 2019-02-22 20:40:44

    Proszę nie dawac przykładu Zakroczymia ani Wyszogrodu.Wójt Zakroczymia żeby zrobić miasto z sąsiednich wiosek zrobił ulicę żeby zwiększyć liczbę mieszkańców a przykład zadłużonego Wyszogrod też nie jest trafiony.Zreszta proszę zobaczyć w jakim stanie jest kanalizacja w samym "miasteczku " spływa do Wisły. W każdym z istniejących bloków 3- kazdy pali w swoim smieciuchu.WÓJT WIE CO ROBI,ponoc chodzi o zresetowanie tych afer co były do tej pory.A do mieszkańców ,sam nim jestem nie wstydzić się skąd pochodzicie tylko bądźcie z tego dumni.

  • Gość - niezalogowany 2019-02-23 21:46:24

    Chciałbym zadać pytanie czy te karty do konsultacji są zgodne z RODO wpisując imię nazwisko adres to gdzie ochrona danych

  • Gość - niezalogowany 2019-02-23 21:52:02

    Oczywiście że nie ale Wójt chce wiedzieć kto jest przeciw

  • Gość - niezalogowany 2019-02-24 22:24:04

    Ja tu tylko zapytam. Powiedzcie o najmądrzejsi i najszlachetniejsi zasadźcy stolców gminnych!
    Czy prawa miejskie dla Czerwińska obejmą sieleckie ziemie? Czy nadal będziecie firmować fikcję prawną? Gdzie znajduje się szkoła podstawowa, dom nauczyciela, barak dla powodzian(stara siedziba urzędu)? Kto ogłaszał przetarg na "Budowę boiska sportowego z elementami towarzyszącymi w Sielcu, gmina Czerwińsk nad Wisłą" czy "Budowę ogólnodostępnego parkingu w Sielcu, gmina Czerwińsk nad Wisłą"?

  • gość 2019-02-26 17:45:17

    Proszę Miłościwie nam Panującego o odpowiedź.Pozdrawiam

  • gość 2019-02-26 18:23:13

    Wyszogród ma też teraz włodarza z zacnego klanu, więc na pewno wyciągnie ich ze wszystkich problemów. To się robi niebezpieczne, ciekawe, którą gminę kolejną "zaatakują" jeszcze kilkoro jest bez stanowisk.

  • gość 2019-07-25 09:55:26

    proponuję, porozmawiajmy na temat: "Palenie śmieci w zagrodzie" lub "Zatruwanie sąsiada dymem z palonych śmieci" (najgorsze trucizny z palonych pampersów, plastików, zatęchłych odpadów...brr). Proszę o taki kierunek rozmowy by powstała myśl jak edukować ludzi by szanowali się wzajemnie, nie oceniali, a podejmowali współpracę sąsiedzką w tym zakresie, i nie truli się wzajemnie, nie wiem, może jak kompostować (może we współpracy z tymi którzy wiedzą jak to robić), jak segregować. Tworzyć lokalne grupy wsparcia w zakresie ochrony środowiska

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Nowy Motocykl Zipp Raven X 125

Fabrycznie nowy motocykl marki Zipp Raven X 125 Silnik 125 ccm - 2 cylindrowy z chłodnicą oleju. Motocykl typu choper o bardzo ciekawej nowoczesnej..


Skuter Elektryczny trójkołowy

Nowy Skuter elektryczny trójkołowy o mocy 800W ZIPP E-SCOOTER Może służyć osobom starszym i niepełnosprawnym. GWARANCJA 12 MIESIĘCY. Skuter jest..


Skuter Elektryczny Volteno Lux

Nowy Skuter Zipp Volteno Lux Najnowsza wersja bardzo dobrej jakości i dobrej ceny skuter elektryczny z bateriami litowo jonowymi Akumulator łatwo i..


Quad Zipp Kid Quad dla Dziecka

Quad 110 dla Dzieci. Wyposażony w hamulec tarczowy, wskaźnik biegów, możliwość mechanicznej blokady prędkości, zrywka bezpieczeństwa, pilot z..


Quad dla Dzieci ATV 125

Nowoczesność i zadziorny design – właśnie te cechy najlepiej opisują ATV125-9. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas sportowej jazdy jak i przy..


ZIPP QR MAX 125 motocykl na

Wygodny duży skuter z silnikiem 125 cm3 w kategori maxi skuterów nie ma sobie równych. Pełne oświetlenie LED, elegancja i prestige w każdym detalu...


Sprzedam działkę budowlaną w

Sprzedam działkę budowlaną w Miszewie Murowanym, 1573 metry, uzbrojoną, 65 zł. za metr. Wiadomość tel. 509 113 713.


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez e-wyszogrod.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Boruta Motors Paweł Kłobukowski z siedzibą w Wyszogród 09-450, Rębowska 66

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"