:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Ciekawostki, Marketing sieci czyli wygrać konkurencją - zdjęcie, fotografia

Internet to jeden z najlepszych wynalazków, jaki mógł zostać stworzony. Dostęp do sieci to nie tylko miejsce, dzięki któremu można oglądać filmy, pokazywać znajomym co zjedliśmy na obiad czy pisać tydzień przed terminem pracę magisterską. Internet okazał się ogromnym zbawieniem dla małych firm, a także marek, które dopiero wkraczają w świat biznesu.

 

Gdyby każda z firm chciała promować swoje produkty w telewizji czy radiu, to nie starczyłoby czasu antenowego, aby wyemitować chociażby 20 procent reklam. Dlatego nikłe szanse na wykupienie miejsca reklamowego miały niewielkie przedsiębiorstwa, które przegrywały z wielkimi markami. Obecnie ta sytuacja wygląda tak samo w tradycyjnych mediach (bez dużej inwestycji nie ma szans na emisję reklamy), ale z pomocą przyszedł Internet. Tam miejsce znajdzie się dla każdego, bez względu na budżet, można znaleźć odpowiednie miejsce na promocję marki. Pokazanie się szerszemu gronu potencjalnych klientów jest bardzo ważne dla pozycji witryny w sieci, a tym samym osiągnięcia sukcesu.

 

W tym celu firmy wykorzystują kilka rozwiązań. Pierwszym z nich jest marketing szeptany, czyli pisanie przez wynajęte osoby, pozytywnych komentarzy na temat marki, w taki sposób, aby wyglądało to tak, jakby faktycznie ktoś kupił rower marki XY, który okazał się najlepszy. Co do tej formy promocji opinie są sprzeczne, głównie przez to, że wiele agencji SEO nie potrafi prawidłowo poprowadzić takiej kampanii, co zamiast sukcesem, kończy się niewielką ilością klientów. Marketing w sieci to także frazy kluczowe, czyli wyrazy, po których wpisaniu w wyszukiwarkę powinna wyświetlić się nasza strona. Załóżmy, że sprzedajemy obuwie sportowe, wtedy do strony przypisane zostają wyrazy najbardziej charakterystyczne dla oferty, dzięki czemu grupie docelowej łatwiej będzie znaleźć nasz serwis.

 

Kolejnym rozwiązaniem jest publikacja banerów promocyjnych na innych, bardziej popularnych witrynach. Działa to na takiej samej zasadzie jak reklama w telewizji czy prasie. Różnica jest taka, że w Internecie wystarczy jedno kliknięcie, aby dowiedzieć się więcej o promowanej witrynie.

 

Te trzy formy marketingu w sieci, są obecnie najbardziej popularnymi rozwiązaniami, które stoją za sukcesem wielu firm. Chcąc promować swoją firmę wspomóż się dobrodziejstwem internetu. Z wyszukiwarek korzysta już dzisiaj większość internautów. Sprawdź więcej informacji w temacie pozycjonowanie w Google.

 

Tak, jak w przypadku tradycyjnych mediów, w każdy z tych wariantów będzie trzeba zainwestować, jednak porównując kwotę za współpracę z agencją SEO, a nagranie bloku reklamowego oraz jego emisja, to cena może być kilkukrotnie niższa na korzyść SEO.

 

Współcześnie większość osób stawia na Internet, czas, który poświęcany jest na przeglądanie sieci, zdecydowanie przewyższa liczbę godzin spędzonych przed telewizorem. Dlatego, żeby dotrzeć do większego grona potencjalnych klientów, warto rozpocząć swoje działania od sieci, gdzie szanse na osiągnięcie sukcesu są wyższe, niż kilkurazowa emisja spotu reklamowego w popularnej stacji telewizyjnej.

 

Więcej na temat pozycjonowania przeczytasz na blogu dobrej agencji seo

Marketing w sieci, czyli jak wygrać z konkurencją komentarze opinie

  • gość 2019-06-27 15:37:21

    Robić skuteczne działania to nic innego jak mierzyć efekty i na podstawie danych poprawiać te działania i coraz lepiej docierać do klienta. Firmy, które nie mają sklepu internetowego są w gorszej sytuacji, bo nie mogą w pełni wykorzystywać mierzalności internetu. Informacja, że dzięki SEO trafiło na ich stronę 20% więcej internautów jest słabą zachętą do inwestowania w reklamę. Można jednak rozwiązać ten problem calltrackerem i mierzyć ile telefonów i sprzedaży wygenerowali tacy odwiedzający. Wtedy jasno widać, czy pieniądze wydane na reklamę się zwróciły. Pozytywny efekt jest mega zachętą dla takich firm do wprowadzania dalszych działań marketingowych.

  • Janusz Kamiński - niezalogowany 2019-07-01 11:04:05

    Trzeba być kreatywnym i myszlić nie typowo. Wtedy masz szansę na sukces. :)

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Motocykl Choper 125 2

Zipp Raven 125 LUX Pojazd Nowy Motocykl Dostępny od Ręki Motocykl Nowy. Kupujesz od Dealera Zipp , W komplecie dokumenty niezbędne do rejestracji:..


Quad Zipp Kid Quad dla Dziecka

Quad 110 dla Dzieci. Wyposażony w hamulec tarczowy, wskaźnik biegów, możliwość mechanicznej blokady prędkości, zrywka bezpieczeństwa, pilot z..


Skuter Elektryczny trójkołowy

Nowy Skuter elektryczny trójkołowy o mocy 800W ZIPP E-SCOOTER Może służyć osobom starszym i niepełnosprawnym. GWARANCJA 12 MIESIĘCY. Skuter jest..


Skuter Elektryczny Volteno Lux

owy Skuter Zipp Volteno Lux Najnowsza wersja bardzo dobrej jakości i dobrej ceny skuter elektryczny z bateriami litowo jonowymi Akumulator łatwo i..


Sprzedam działkę budowlaną w

Sprzedam działkę budowlaną w Miszewie Murowanym, 1573 metry, uzbrojoną, 65 zł. za metr. Wiadomość tel. 509 113 713.


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez e-wyszogrod.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Boruta Motors Paweł Kłobukowski z siedzibą w Wyszogród 09-450, Rębowska 66

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"