ORGANIZATORZY: Szkoła Podstawowa w Podgórzu, UKS „Borowik” przy Szkole Podstawowej w Podgórzu.
TERMIN I MIEJSCE: 7 listopada 2025 (piątek). Teren przy Szkole Podstawowej w Podgórzu, gm. Mała Wieś.
PROGRAM MINUTOWY BIEGÓW:
9.30 – otwarcie zawodów 9.45 – 900 m dziewcząt r. 2015 ( r.2016 pod warunkiem, że jest uczniem klasy 4) SP 9.55 – 900 m chłopców r. 2015 (r.2016 pod warunkiem, że jest uczniem klasy 4) SP
Nie dopuszcza się startu zawodników z młodszych roczników
10.05 – 900 m dziewcząt r. 2014 SP 10.15 – 900 m chłopców r. 2014 SP 10.25 – 900 m dziewcząt r. 2013 SP 10.35 – 900 m chłopców r. 2013 SP 10.45 – 900 m dziewcząt r. 2012 SP 10.55 – 900 m chłopców r. 2012 SP 11.05 – 900 m dziewcząt r. 2011 SP 11.15 – 900 m chłopców r. 2011 SP 11.25 – 900 m juniorek SPP 11.35 – 900 m juniorów SPP 12.30 –
Zakończenie imprezy.
Uwaga! Program minutowy może zostać nieco skorygowany w trakcie zawodów. Obowiązuje zakaz startu w obuwiu z kolcami. ZGŁOSZENIA: W biegach biorą udział zawodnicy wytypowani przez szkoły. Każdy uczestnik biegu zobowiązany jest posiadać kartkę startową (czytelnie wypełnioną), którą po przekroczeniu linii mety należy oddać sędziemu. Nieczytelne lub niekompletnie wypełnione karteczki nie będą brane pod uwagę w klasyfikacji końcowej biegu. Prosimy o czytelne wypełnianie karteczek startowych drukowanymi literami.
Uwaga! Karteczka nieoznaczona na starcie jest nieważna. Ocena wyników. Dla wszystkich typów szkół prowadzona będzie punktacja wg zasady: 1 miejsce - 15 pkt. 2 miejsce - 12 pkt. 3 miejsce - 10 pkt. 4- 6 miejsce - 8 pkt. 7-10 miejsce - 7 pkt. 11-15 miejsce - 6 pkt. 16 - 20 miejsce - 5 pkt. 21- 30 miejsce - 4 pkt 31- 40 miejsce - 3 pkt 41- 50 miejsce - 2 pkt 51 i dalsze miejsce - 1 pkt (za udział) W każdym biegu punkty dla szkoły zdobywa max. 6 zawodników. Suma punktów składa się na klasyfikację zespołową. Prowadzona będzie oddzielna klasyfikacja zespołowa dla szkół z terenu powiatu płockiego ziemskiego, której wyniki zaliczone będą do punktacji Igrzysk Młodzieży Szkolnej dzieci i młodzieży.
FINANSOWANIE: Koszty organizacyjne imprezy pokrywa Szkoła Podstawowa w Podgórzu, Starostwo Powiatowe w Płocku, Urząd Gminy w Małej Wsi, UKS „Borowik” przy Szkole Podstawowej w Podgórzu. Uczestnicy przyjeżdżają na własny koszt. NAGRODY: Indywidualnie: za miejsca 1 – 3 medale; za miejsca 1 – 6 dyplomy, pamiątkowe koszulki Zespołowo: za miejsca 1 – 3 puchary; za miejsca 1 – 6 dyplomy oddzielnie dla dziewcząt i chłopców. (kategoria dzieci - rocznik 2013 i młodsi, kategoria młodzież - rocznik 2011 – 2012, kategoria juniorzy i juniorki)
POSTANOWIENIA KOŃCOWE: Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zgubione lub skradzione podczas imprezy. Organizatorzy nie zapewniają szatni, prosimy o przybycie w strojach sportowych lub przebranie się w autokarach. Zapewniona będzie opieka medyczna podczas trwania zawodów. Organizatorzy nie odpowiadają za wszelkie straty, szkody, kontuzje przez uczestników przed, w trakcie i po zawodach. Za aktualne legitymacje szkolne, zgody rodziców i badania lekarskie odpowiada opiekun grupy. Przejście po trasach biegów tylko z opiekunem do godz. 9.30.
Zabrania się wchodzenia na trasy biegowe w czasie trwania zawodów. Uczestnictwo w zawodach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na bezpłatną publikację wizerunku i danych ucznia na potrzeby budowania pozytywnego wizerunku Szkoły w przestrzeni publicznej i w mediach, poprzez umieszczenie zdjęć i filmów w przestrzeni publicznej.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie