
Związek Gmin Regionu Płockiego ogłasza konkurs na stanowisko pracy: samodzielnego referenta ds. organizacji i rozliczania systemu GO.
Wymagania niezbędne dla kandydatów na ww. stanowisko:
- wykształcenie wyższe
- min. 2 lata stażu pracy
- czynne prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni z praw publicznych .
Komplet dokumentów niezbędnych do złożenia oferty na ww. stanowisko należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko : samodzielnego referenta ds. organizacji i rozliczania systemu GO ” - ogłoszenie nr 1/2017 z dnia 29.03.2017 roku” na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock. Termin składania ofert mija 12 kwietnia 2017 roku.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie